دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام منو آروم کن

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید منو آروم کن از مهدی یغمایی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام منو آروم کن با لینک مستقیم

دانلود آهنگ یاد خاطره های قشنگت اولین قدمای خیابون,دانلود آهنگ منو آروم کن,دانلود آهنگ منو اروم کن با لینک مستقیم,دانلود اهنگ های جدید مهدی یغمایی,متن آهنگ منو آروم کن از مهدی یغمایی,دانلود اهنگ منو آروم کن مهدی یغمایی,دانلود اهنگ جدید منو آروم کن با صدای مهدی یغمایی,دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی بنام منو اروم کن,دانلود آهنگ غمگین منو آروم کن,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید منو آروم کن از مهدی یغمایی

Download new song called Mehdi Yaghmaei me down now

ترانه سرا: محسن حق نظری , آهنگساز: محمد عابدینی , تنظیم کننده: ساسان

میکس و مستر: حمید افشاری , آکاردئون: پورزاد علائی , گیتار: ساسان

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

…دانلود آهنگ جدید منو آروم کن از مهدی یغمایی با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ غمگین یاد خاطره های قشنگت اولین قدمای خیابون با صدای مهدی یغمایی از پارلین موزیک

 

 

دانلود آهنگ غمگین منو آروم کنبا صدای مهدی یغمایی و با دو کیفیت 128 و 320

 

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام منو آروم کن :

 

یاد خاطره های قشنگت اولین قدمای خیابون

 

اولین حس پیش تو بودن لمس دستای تو زیر بارون

 

مثل حس دوباره رسیدن هنوزم توی خاطره هامی

 

اونقدر به تو نزدیکه قلبم هنوزم حس می کنم باهامی

 

با چشمات دوباره منو سمت خودت بکشون و

 

دستامو تو به آغوش گرم خودت بروشون و

 

منو آروم کن هنوزم مثل گذشته عاشقت هستم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید مردم چی میگن از مهرداد نصرتی

 

دانلود آهنگ مردم چی میگن از مهرداد نصرتی,دانلود آهنگ جدید مردم چی میگن,دانلود ترانه مردم چی میگن از مهرداد نصرتی,دانلود آهنگ های جدید مهرداد نصرتی,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود تیتراژ,دانلود تیتراژ برنامه مردم چی میگن

 

دانلود آهنگ جدید مهرداد نصرتی بنام مردم چی میگن با بالاترین کیفیت

 

ترانه : حسین غیاثی , آهنگ : مهرداد نصرتی , تنظیم : رامین عبدالهی

 

این آهنگ تیتراژ برنامه مردم چی میگن می باشد.

 

 دانلود آهنگ جدید مردم چی میگن از مهرداد نصرتی

 

دانلود آهنگ جدید مردم چی میگن از مهرداد نصرتی | دانلود تیتراژ برنامه مردم چی میگن | ترانه : حسین غیاثی , آهنگ : مهرداد نصرتی , تنظیم : رامین عبدالهی

 

 

 

 

 

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید مهرداد نصرتی نام مردم چی میگن

با چشمات دوباره منو سمت خودت بکشون و

دانلود آهنگ جدید منو آروم کن از مهدی یغمایی

دستامو تو به آغوش گرم خودت برسون و

منو آروم کن هنوزم مثل گذشته عاشقت هستم

واسه این که کنار تو باشم همه عمرم و پای تو میدم

دوباره منو مال خودت کن من که از همه دنیا بریدم

واسه تک تک ثانیه هامون واسه سختی دلشوره هامون

آخه زندگی بی تو نمیشه تو به حرمت خاطره هامون

تو به حرمت خاطره هامون

با چشمات دوباره منو سمت خودت بکشون و

دستامو تو به آغوش گرم خودت بروشون و

منو آروم کن هنوزم مثل گذشته عاشقت هستم

دانلود آهنگ جدید منو آروم کن از مهدی یغمایی

 

دانلود آهنگ جدید بهار من از میلاد بابایی و محمد رشیدیان

دانلود آهنگ جدید از میلاد بابایی و محمد رشیدیان بنام بهار من با لینک مستقیم از پارلین موزیک

ترانه و آهنگ : ام تو باند ، تنظیم : فرزاد ماهان ، میکس و مسترینگ : علی تیرداد تهیه کننده : محمدرضا نیکفر

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید بهار من از میلاد بابایی و محمد رشیدیان با لینک مستقیم | دانلود ترانه و آهنگ لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره به همراه متن آهنگ بهار من

 دانلود آهنگ جدید بهار من از میلاد بابایی و محمد رشیدیان

دانلود آهنگ بهار من از میلاد بابایی و محمد رشیدیان,دانلود آهنگ لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره,دانلود آهنگ های جدید مبلاد بابایی,دانلود ترانه بهار من از میلاد بابایی,دانلود آهنگ بهار من از میلاد بابایی,دانلود آهنگ بهار من از محمد رشیدیان,دانلود آهنگ های جدید,دانلود آهنگ جدید

متن آهنگ جدید میلاد بابایی و محمد رشیدیان بنام بهار من :

لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره

برای دیدن چشمات دلم هر جا بگی میره

لحظه ی دوباره بودن لحظه ی با تو نشستن

دانلود آهنگ های جدید میلاد بابایی

لحظه ی جدایی هامون همشون در هم شکستن

یادمه دستم تو دستات گرمی خاطره ها بود

با چشمات دوباره منو سمت خودت بکشون و

دستامو تو به آغوش گرم خودت برسون و

منو آروم کن هنوزم مثل گذشته عاشقت هستم

دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی بنام منو آروم کن با لینک مستقیم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ یاد خاطره های قشنگت اولین قدمای خیابون,دانلود آهنگ منو آروم کن,دانلود آهنگ منو اروم کن با لینک مستقیم,دانلود اهنگ های جدید مهدی یغمایی,متن آهنگ منو آروم کن از مهدی یغمایی,دانلود اهنگ منو آروم کن مهدی یغمایی,دانلود اهنگ جدید منو آروم کن با صدای مهدی یغمایی,دانلود اهنگ جدید مهدی یغمایی بنام منو اروم کن,دانلود آهنگ غمگین منو آروم کن,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی